آثار طرح جهش تولید و تأمین مسكن از زبان یك عضو كمیسیون عمران

آثار طرح جهش تولید و تأمین مسكن از زبان یك عضو كمیسیون عمران كار و درآمد: یك عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح كرد كه یكی از اهداف طرح جهش تولید و تأمین مسكن بازگرداندن تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسكن با تكلیف دولت به ساخت واحدهای مسكونی است.


اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به تاثیرات طرح جهش تولید و تأمین مسکن بر روی بازار بیان نمود: طرح جهش تولید و تأمین مسکن از جانب کمیسیون عمران به منظور ساماندهی بازار مسکن تهیه شد. کلیات این طرح در جلسه علنی مجلس به تصویب رسیده و جزئیات آن با حضور کارشناسان نخبه و نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس در کمیسیون بررسی شده است.
ایشان در ادامه اظهار نمود: یکی از اهداف این طرح بازگرداندن تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن با تکلیف دولت به ساخت واحد های مسکونی است. در این طرح پیشبینی شده تا زمین ارزانقیمت و مصالح با قیمت تمام شده در اختیار تولید کنندگان واقعی قرار گیرد.
نماینده مردم خاش در مجلس خاطرنشان کرد: بر طبق این طرح سالانه حدود یک میلیون واحد تا سال ۱۴۰۴ با همکاری دستگاههای ذی ربط ساخته خواهد شد و در اختیار اقشار صدمه پذیر و واجد شرایط قرار خواهد گرفت. با ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن می توان تا حدودی جلوی افزایش قیمت ها را گرفت.
ایشان در ادامه تصریح کرد: از طرفی سیاست های مالیاتی هم در این طرح دیده شده که می تواند ابزاری برای کوتاه کردن دست دلالان از این بازار باشد؛ به صورت کلی این طرح دارای تاثیراتی هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت در بازار مسکن خواهد بود.



1399/08/25
12:22:42
5.0 / 5
1416
تگهای خبر: تولید , كمیسیون , مسكن
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است