در گفت وگو با كار و درآمد تاكید شد

عرضه مشاوره های كارآفرینی به جویندگان كار

عرضه مشاوره های كارآفرینی به جویندگان كار یك فعال حوزه كار عرضه مشاوره های كارآفرینی به جویندگان كار و فارغ التحصیلان دانشگاهی را در آینده شغلی آنها موثر خواند و اعطای وام های كارآفرینی، اعمال معافیتهای مالیاتی و تسریع در صدور مجوزهای كسب و كار را همچون راهكارهای پشتیبانی از كارآفرینان عنوان نمود.



علی حیدری در گفتگو با ایسنا با تکیه بر ضرورت فراهم کردن بستر فعالیت کارآفرینان در کشور اظهار نمود: هم اکنون رویکرد خیلی از کشورها کارآفرین محوری است و خوشبختانه در چند سال قبل کشور ما هم در این راه قرار گرفته و پشتیبانی از کارآفرینان بخصوص در حوزه های دانش بنیان گسترش یافته است.

وی یکی از موانع پیش روی کارآفرینان را صدور مجوز کسب و کار دانست و اظهار داشت: وقتی فرآیند صدور مجوزها طولانی می شود صرفنظر از بی انگیزگی کارآفرینان، کشور از فواید و نتایج مثبتی که اجرای طرح ها و ایده های خلاق و نوآورانه به دنبال دارد، محروم می شود بنابر این تسهیل و آسان سازی صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار برای کارآفرینان باید در دستور کار قرار گیرد.

این فعال حوزه کار در عین حال با تکیه بر ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی در کشور اظهار داشت: اگر آموزش و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی از مدارس شروع شود و دانش آموزان با افکار و ایده های خلاقانه و نوآورانه پرورش یابند، جریان کارآفرینی در کشور به شکل مطلوبتری پیش می رود، تمایل به کارآفرینی در عرصه های مختلف شکل می گیرد و در نهایت به توسعه اقتصاد دانش بنیان منجر می شود.

حیدری عرضه مشاوره های کارآفرینی به جویندگان کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی را در آینده شغلی آنها موثر خواند و اظهار داشت: گسترش فرهنگ کارآفرینی در کشور زمینه ساز افزایش بهره وری، ایجاد اشتغال پایدار و رشد و توسعه اقتصادی خواهد بود.

وی اعطای وام های کارآفرینی، اعمال معافیتهای مالیاتی و تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار را همچون راهکارهای پشتیبانی از کارآفرینان عنوان نمود.

این فعال حوزه کار در انتها اظهار داشت: برای بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع پیش روی کارآفرینان باید شرایط صدور مجوز کسب و کار تسهیل شود و پشتیبانی از فعالیت های کارآفرینانه در دستور کار قرار گیرد.




منبع:

1399/09/02
21:41:21
5.0 / 5
1210
تگهای خبر: آموزش , اشتغال , اقتصاد , توسعه
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است