مرسدس بنز از خودروسازان اروپایی عقب ماند

مرسدس بنز از خودروسازان اروپایی عقب ماند کار و درآمد: به گزارش کار و درآمد، همه خودروسازان اروپایی به جز مرسدس بنز به کمک رشد مورد فروش خودرو های برقی جدید، در راه دستیابی به اهداف انتشار کربن اتحادیه اروپا در دوره ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۷ قرار گرفتند.


«گروه حمل و نقل و محیط زیست»، بهبود قابل توجه را نسبت به فروش خودرو های برقی در نیمه اول سال میلادی جاری، پیشبینی کرده که فقط شرکت های ولوو کارز و بی ام دبلیو در راه دستیابی به اهداف کاهش انتشار آلایندگی بودند، در صورتی که شرکت های استلانتیس، رنو، فولکس واگن و مرسدس بنز عقب مانده بودند.
این گروه تحقیقاتی، در جدید ترین گزارش خود اعلام نمود افزایش عرضه مدلهای اقتصادی تر با کاهش قیمت باتری و رشد چشم گیر زیرساخت های شارژ، تقاضا را افزایش داده است. همین طور پیش بینی نمود فروش خودرو های تمام برقی از ۱۸ درصد سهم در بازار خودروی اتحادیه اروپا، فراتر رود و به ۳۰ درصد در سال ۲۰۲۷ برسد.
«گروه حمل و نقل و محیط زیست»، این افزایش فروش را نشانه ای از موثر بودن اهداف دانست و اعلام نمود هرگونه تضعیف اهداف بعدی برای سالیان ۲۰۳۰ و ۲۰۳۵، سرمایه گذاری ها در خودرو های برقی را از بین خواهد برد و به چین اجازه می دهد تا برتری اش را گسترش دهد.
در این گزارش آمده است حالا، اروپا با یک انتخاب سرنوشت ساز روبرو است و یا باید رهبری رقابت جهانی خودرو های برقی را بر عهده بگیرد یا در دوران سوخت های فسیلی عقب بماند.
گروه های خودروسازی اعلام نموده اند: اهداف آینده کاهش انتشار دی اکسیدکربن همچون کاهش ۱۰۰ درصدی تا سال ۲۰۳۵، دیگر عملی نیست. مقرر است مدیران اجرائی خودروسازان در ۱۲ سپتامبر با «اورزولا فون در لاین»، رییس کمیسیون اروپا، دیدار کنند تا در مورد آینده این بخش در اتحادیه اروپا، گفت و گو کنند.
بر اساس گزارش رویترز، «گروه حمل و نقل و محیط زیست»، اظهار کرد: پیشبینی می کند مرسدس بنز باتوجه به مدلهای موتور احتراق داخلی سودآورتر، بازهم از سایر خودروسازان اتحادیه اروپا در این اهداف عقب بماند.
عدم دستیابی به اهداف منجر به جریمه خواهد شد که خودروسازان گفته بودند اگر ۲۰۲۵ سال هدف باشد، به میلیاردها یورو خواهد رسید. حال میزان انطباق به این اهداف، برمبنای میانگین انتشار گازهای گلخانه ای در دوره ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۷ محاسبه می شود.
بطور خلاصه گروه حمل و نقل و محیط زیست، بهبود قابل توجه را نسبت به فروش خودروهای برقی در نیمه اول سال میلادی جاری، پیشبینی کرده که فقط شرکت های ولوو کارز و بی ام دبلیو در راه دستیابی به اهداف کاهش انتشار آلایندگی بودند، در صورتیکه شرکت های استلانتیس، رنو، فولکس واگن و مرسدس بنز عقب مانده بودند.
این گروه تحقیقاتی، در جدیدترین گزارش خود اظهار داشت افزایش عرضه مدل های اقتصادی تر با کاهش قیمت باتری و رشد قابل توجه زیرساخت های شارژ، تقاضا را افزایش داده است. همچنین پیش بینی کرد فروش خودروهای تمام برقی از ۱۸ درصد سهم در بازار خودروی اتحادیه اروپا، فراتر رود و به ۳۰ درصد در سال ۲۰۲۷ برسد.
گروه حمل و نقل و محیط زیست، این افزایش فروش را نشانه ای از موثر بودن اهداف دانست و اظهار داشت هرگونه تضعیف اهداف بعدی برای سالیان ۲۰۳۰ و ۲۰۳۵، سرمایه گذاری ها در خودروهای برقی را از بین خواهد برد و به چین اجازه می دهد تا برتری اش را گسترش دهد.
در این گزارش آمده است حالا، اروپا با یک انتخاب سرنوشت ساز روبرو است و یا باید رهبری رقابت جهانی خودروهای برقی را بر عهده بگیرد یا در دوران سوخت های فسیلی عقب بماند.
گروه های خودروسازی اعلام نموده اند: اهداف آینده کاهش انتشار دی اکسیدکربن همچون کاهش ۱۰۰ درصدی تا سال ۲۰۳۵، دیگر عملی نیست.

منبع:

1404/06/18
09:34:17
5.0 / 5
47
تگهای خبر: اتحادیه , اقتصاد , حمل و نقل , سرمایه
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران کار و درآمد در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد
کار و درآمد: راهی نو جهت زندگی بهتر ، همراه شما در راه موفقیت


karodaramad.ir1396 - 1404 : حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است