اجازه تعهد جدید به فلایتیو نمی دهیم تا بدهی های مسافران تسویه شود به گزارش کار و درآمد، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: تعلیق به مفهوم تعطیلی فلایتیو نیست، شرکت تا زمان تسویه کامل بدهی مسافران حق ایجاد تعهد جدید ندارد و سازمان بصورت مستمر پیگیر حقوق مردم است. حمیدرضا صانعی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با گزارشگر مهر ضمن اشاره به آخرین وضعیت تعلیق پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «فلایتیو» و بررسی وضعیت بلیت های فروخته شده این شرکت، اظهار داشت: ما علاوه بر دغدغه در رابطه با احتمال بروز تخلفات، نگرانی جدی نسبت به تداوم حیات اقتصادی این مجموعه ها هم داریم. وی اضافه کرد: به هر حال یک استارتاپ در رابطه با صنعت هوانوردی وقتی به چنین وضعیتی گرفتار می شود، باید بتواند از بحران عبور کند و این مساله برای ما از دو جهت ایجاد نارضایتی و نگرانی می کند؛ هم از سمت مردم و هم از جهت مدیریت بازار حمل و نقل هوایی. صانعی بیان کرد: تعلیق یک شرکت به مفهوم تعطیلی آن نیست. تعلیق یکی از ابزارهای نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری است که با استفاده از آن اطمینان پیدا می نماییم تعهدات جدید برای شرکت ایجاد نشود و این مجموعه درگیر فروش و ایجاد مسئولیت تازه نگردد. در مقابل، شرکت باید با منابع موجود خود نسبت به جبران تعهدات گذشته اقدام نماید. معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: ما بصورت مستمر با مسئولان مجموعه در تماس هستیم. دفتر تخصصی سازمان و حتی شخصاً هم به مبحث ورود کرده ام تا اطمینان حاصل شود حقوق مردم پرداخت می شود و مسافران بدون دغدغه به حق خود می رسند. وی در آخر تصریح کرد: در نخستین فرصت، زمانی که مطمئن شویم مشکلات پیشین تکرار نمی شود و تضمین های لازم هم دریافت شود، امکان بازگشت فعالیت این استارتاپ فراهم خواهد شد. شرکت باید تعهدات خویش را کم کند و با اصلاح ساختار و رعایت الزامات، فعالیت خویش را احیا کند تا بدون مشکل و بدون ایجاد این حجم از دغدغه به حوزه کسب وکار خود بازگردد. سایت فلایتیو به مدت یک ماه تعلیق شد به گزارش کار و درآمد به نقل از مهر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «دور پرواز (فلایتیو)» به سبب احراز تخلفات و شکایات مختلف در سامانه حقوق مسافر، برای مدت یک ماه تعلیق شد. سازمان هواپیمایی تأکید کرده است که فعالیت فلایتیو بعد از آخر دوره تعلیق تنها در صورت احراز شرایط لازم و رعایت کامل مفاد بخشنامه ممکن خواهد بود. به طور خلاصه، علی ای حال یک استارتاپ در ارتباط با صنعت هوانوردی وقتی به چنین وضعیتی گرفتار می شود، باید بتواند از بحران عبور کند و این مسئله برای ما از دو جهت ایجاد نارضایتی و نگرانی می کند؛ هم از سمت مردم و هم از جهت مدیریت بازار حمل و نقل هوایی. شرکت باید تعهدات خود را بکاهد و با اصلاح ساختار و رعایت الزامات، فعالیت خود را احیا کند تا بدون مشکل و بدون ایجاد این حجم از دغدغه به حوزه کسب و کار خود بازگردد. منبع: karodaramad.ir 1404/09/12 10:16:35 5.0 / 5 6 تگهای خبر: اقتصاد , پرواز , حقوق , حمل و نقل این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط معطلی ترخیص نهاده های دامی در بنادر کشور به دلیل نبود تخصیص ارز خرید میلگرد اینترنتی روزنامه نگاری حوزه اقتصادی باید به سمت آموزش و آگاهی بخشی حرکت نماید فعالیت کارخانه های آمریکا به قعر رسید نظرات کاربران کار و درآمد در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۳