مدیركل مدیریت بحران سازمان راهداری خبر داد

آخرین وضعیت راه های استان كرمانشاه بعد از زلزله

آخرین وضعیت راه های استان كرمانشاه بعد از زلزله كار و درآمد: مدیركل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری اعلام نمود كه هم اكنون جز یك جاده كه با مشكلاتی روبرو شده بود، وضعیت تردد در دیگر مسیرهای استان كرمانشاه عادی است.


داریوش نصر در گفت وگو با ایسنا اعلام نمود: بعد از زلزله ۶.۴ ریشتری شب گذشته كه بار دیگر استان كرمانشاه را لرزاند، بررسی ها و اعزام نیروها به بخش های مختلف راه های استان كرمانشاه شروع شد كه خوشبختانه بخش قابل توجهی از آنها هیچ مشكلی برای ادامه تردد نداشتند.

به گفته وی، مسیر پاتاق بعنوان یكی از تنها مسیرهایی كه به علت ریزش كوه مسدود شده بود هم ساعتی قبل با پیگیری نیروهای راهدار حاضر در منطقه در یك لاین بازگشایی شد و كوشش برای باز كردن دیگر لاین این جاده هم ادامه دارد.

مدیركل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری درباره آخرین وضعیت راه های روستایی استان كرمانشاه هم توضیح داد: با پیگیری های ابتدایی صورت گرفته خوشبختانه بخش قابل توجهی از این جاده ها، امكان تردد دارند اما با عنایت به دسترسی دشوار به برخی روستاها، نتیجه بررسی های دقیق درباره آخرین وضعیت راه های روستایی ظرف ساعات آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش كار و درآمد به نقل از ایسنا، بعد از زلزله شب گذشته كه بار دیگر كرمانشاه را لرزاند، وزیر راه و شهرسازی با مسئولیت معاون حمل و نقل این وزارتخانه یك ستاد بحران تشكیل داده و خواهان اقدام سریع و موثر معاونان خود در مدیریت زلزله اخیر شد.

در دستوری كه اسلامی داده، رئیس بنیاد مسكن مسئول آن شده كه در سریع ترین زمان ممكن خسارات وارده به واحدهای مسكونی را ارزیابی كرده و اقدام لازم برای كمك رسانی به مردم را انجام دهد.

وزیر راه همینطور از رئیس سازمان راهداری هم خواسته تا ارزیابی دقیقی از آخرین وضعیت جاده های استان كرمانشاه داده باشد و در صورت نیاز به گشایش مسیر یا بهبود شرایط آنها اقدامات لازم در كوتاه ترین زمان ممكن صورت گیرد.

زلزله شب گذشته كرمانشاه كه خوشبختانه تلفات انسانی نداشته، حدودا یك سال بعد از زلزله سال قبل كه به تخریب قابل توجه در تعدادی از مناطق، شهرها و روستاهای استان كرمانشاه رخ داد، صورت گرفت و تمام دستگاه های ذیربط از شب گذشته تلاش خود برای ارزیابی خسارات احتمالی وارد شده و كمك رسانی به مردم را در دستور كار قرار دادند.




1397/09/05
21:04:27
5.0 / 5
5017
تگهای خبر: حمل و نقل , سازمان , مسكن , وزارتخانه
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است