سازمان راهداری به كار و درآمد خبرداد

ترافیك سنگین محور ایلام-مهران، مرزهای دیگر نیمه سنگین و روان

ترافیك سنگین محور ایلام-مهران، مرزهای دیگر نیمه سنگین و روان به گزارش كار و درآمد مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود: الان در چندین محور جاده ایلام-مهران ترافیك سنگینی وجود دارد، در محور خرمشهر-شلمچه ترافیك نیمه سنگین و محورهای قصرشیرین-خسروی و محور اهواز به بستان-چذابه ترافیك پرحجم و روانی را شاهد می باشیم كه پیشبینی می شود این وضعیت ترافیكی در محور ایلام-مهران تا پنج، شش روز دیگر ادامه داشته باشد و بعد از آن با سیل ورودی زائرین این روند برعكس خواهد شد.


به گزارش كار و درآمد به نقل از ایسنا، چند روزی است كه در محورهای غربی منتهی به مرزهای چهارگانه غربی شاهد افزایش حجم خروجی زائرین اربعین و وضعیت ترافیكی پرحجمی هستیم كه البته نمود بیشتر آن در مرز مهران و محورهای منتهی به این پایانه است.
علی اكبر عاشوری - مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- در اینباره به ایسنا اظهار داشت: هم اكنون وضعیتی متفاوتی در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه به عراق داریم بگونه ای كه در محور حمیل به ایلام تا پایانه مرزی ایلام و در محدوده های شباب، فاربه، تونل آزادی، مهدی آباد، تونل راه كربلا، كنجانچم و كمربندی مهران ترافیك سنگینی را شاهد می باشیم و البته تردد با سرعت كمی در حال انجام می باشد.
وی اضافه كرد: در محور خرمشهر-شلمچه و بالعكس در محدوده یادمان شهدای شمچه ترافیك نیمه سنگینی وجود دارد، اما وضعیت نسبت به محور ایلام-مهران بهتر و تردد خودورها روان تر است.
مدیر مركز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این وضعیت ترافیكی در جاده های مرزی به صورت ترافیك سنگین و نیمه سنگین بخصوص در محور ایلام-مهران فعلا ادامه دارد اظهار داشت: وضعیت ترافیكی پرحجم و روانی در محورهای قصر شیرین به پایانه مرزی خسروی در محدوده كمربندی قصرشیرین و اهواز به بستان-چذابه گزارش شده است و حدودا مشكلی در این دو جاده مرزی نداریم.
عاشوری اظهار نمود: بر مبنای برآوردهای صورت گرفته وضعیت ترافیكی كنونی تا روزهای ۱۴ و ۱۵ ماه صفر یعنی روز سه شنبه هفته آینده مصادف با ۲۴ مهر ماه بر همین منوال ادامه خواهد داشت و از آن روز جریان ترافیكی با عنایت به سیل ورود زائرین به كشور، روند برعكس شده و ترافیك در مسیرهای بازگشت شروع خواهد شد.



1398/07/19
19:14:47
5.0 / 5
4096
تگهای خبر: حمل و نقل , سازمان
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است