اقدام حقوقی هواپیمایی ایران برای بازپس گیری مسیرهای بین المللی

اقدام حقوقی هواپیمایی ایران برای بازپس گیری مسیرهای بین المللی به گزارش کار و درآمد، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اظهار داشت: این شرکت با همکاری دفاتر حقوقی وزارت راه و ریاست جمهوری درحال اقامه دعوا در محاکم بین المللی است تا مسیرهای پروازی خویش را بازپس گیرد.



به گزارش کار و درآمد به نقل از مهر، حسین خانلری، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از پیشرفت قابل توجه ناوگان ایران ایر به ۱۷ فروند هواپیمای عملیاتی و جابه جایی بیشتر از ۶۸ هزار زائر حج تمتع در سال ۱۴۰۴ آگاهی داد و اصرار کرد که این موفقیت ها با تلاش و همت متخصصان داخلی در عرصه تعمیرات، آموزش پرسنل و توسعه خدمات مسافری به دست آمده است.
خانلری ضمن اشاره به وضعیت فعلی ناوگان ایران ایر اظهار داشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بعنوان ناوگان حامل پرچم، اکنون دارای ۱۷ فروند هواپیمای پهن پیکر و نروبادی است که تمامی آنها آماده انجام عملیات پروازی هستند.
وی اضافه کرد: در ۱۰ ماه گذشته، ناوگان از ۸ فروند آماده پرواز در دیماه سال قبل به ۱۷ فروند هواپیما ارتقا یافته است که ۷ فروند از آنها با تعمیرات تخصصی توسط خبرگان صنعت هوانوردی داخلی احیا شده اند.
خانلری اشاره کرد: با تصمیم مؤثر وزیر راه و شهرسازی، دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۳۰ سری ۲۰۰ در فروردین ماه به ناوگان اضافه گردید تا ظرفیت و کیفیت پروازهای بین المللی افزایش یابد.

عملیات گسترده در حج عمره و تمتع؛ انتقال بیشتر از ۲۰۳ هزار زائر


مدیرعامل ایران ایر به عملکرد این شرکت در حوزه حج عمره ۱۴۰۳ اشاره نمود و اظهار داشت: تا پایان فروردین ۱۴۰۴، تعداد ۲۰۳ هزار زائر عمره بوسیله پروازهای ایران ایر از فرودگاه های جده، مدینه و طایف به سرزمین وحی منتقل شدند.
وی اضافه کرد: همزمان با ایام نوروز، پروازهای مناطق دوردست و تکلیفی با برنامه ریزی دقیق انجام و بعد از آن، پروازهای حج تمتع از ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شد.
خانلری اظهار کرد: در حج تمتع ۱۴۰۴، بیشتر از ۶۸ هزار حاجی از ۲۲ شهر مختلف کشور در ۵۷۰ سکتور پروازی به عربستان سعودی منتقل شدند که این پروازها بدون کنسلی و با پایین ترین میزان تأخیر با میانگین ۷.۸ دقیقه در رفت و ۶.۴ دقیقه در برگشت به انجام رسید.

پروازهای اربعین و توسعه خدمات به زائران


مدیرعامل ایران ایر در ادامه به پروازهای اربعین اشاره نمود و اظهار داشت: پروازهای اربعین از شهر های تهران، شاهرود، سمنان و شیراز به مقصد نجف اشرف با جابه جایی بیشتر از ۴۲ هزار زائر بصورت منظم و بدون وقفه انجام شد.
خانلری به اقدامات آموزشی و توسعه خدمات مسافری در ایران ایر اشاره نمود و اضافه کرد: از آغاز امسال، ۱۷ دوره آموزشی برای کادر پروازی در قسمت های کابین و کاکپیت برگزار شده است تا سطح خدمات و رضایت مشتریان ارتقا یابد.
وی اشاره کرد: سیاستهای وفاداری مشتری با توزیع کارت های طلایی به ۱۰۷۱ و نقره ای به بیشتر از ۵۲۰۰ نفر در حال اجرا می باشد و امکان انتخاب غذای سفارشی و صندلی بوسیله سیستم فروش بلیط اینترنتی فراهم گشته است.
وی همینطور اصرار کرد که قیمت بلیت ها با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری عرضه می شود و خرید آسان بوسیله سایت رسمی شرکت (booking.homares.ir) امکان دارد.
خانلری درباره ی تحریم های اخیر اتحادیه اروپا که از ۱۴ اکتبر ۲۰۲۴ اعمال شده، اظهار داشت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با همکاری دفاتر حقوقی وزارت راه و ریاست جمهوری درحال اقامه دعوا در محاکم بین المللی است تا مسیرهای پروازی خودرا باز پس گیرد.
وی اضافه کرد: با اتخاذ تدابیر قانونی و حقوقی، ایران ایر به دنبال رفع موانع و تضمین ادامه خدمات به مسافران خصوصاً در عرصه های درمان و سفرهای بین المللی است.

به کارگیری تمام توان مهندسی، تعمیرات و خدمات فرودگاهی


خانلری اصرار کرد که موفقیت در انجام عملیات پروازی حج و اربعین مرهون تلاش بی وقفه بخش های مهندسی، تعمیرات، خدمات فرودگاهی، کترینگ، عملیات و بازرگانی ایران ایر است که توانسته اند ضمن حفظ کیفیت، پایین ترین میزان کنسلی و تأخیر را ثبت کنند.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در انتها اظهار امیدواری کرد با استمرار این روند، شاهد پیشرفت بیشتر سطح خدمات و رضایت مندی بیشتر مسافران و زوار در سالهای آینده باشیم. بطور خلاصه در ۱۰ ماه گذشته، ناوگان از ۸ فروند آماده پرواز در دیماه سال قبل به ۱۷ فروند هواپیما ارتقا یافته است که ۷ فروند از آنها با تعمیرات تخصصی توسط خبرگان صنعت هوانوردی داخلی احیا شده اند. خانلری اظهار داشت: در حج تمتع ۱۴۰۴، بیشتر از ۶۸ هزار حاجی از ۲۲ شهر مختلف کشور در ۵۷۰ سکتور پروازی به عربستان سعودی منتقل شدند که این پروازها بدون کنسلی و با کمترین میزان تأخیر با میانگین ۷.۸ دقیقه در رفت و ۶.۴ دقیقه در برگشت به انجام رسید. وی اشاره کرد: سیاست های وفاداری مشتری با توزیع کارت های طلایی به ۱۰۷۱ و نقره ای به بیشتر از ۵۲۰۰ نفر درحال اجرا می باشد و امکان انتخاب غذای سفارشی و صندلی بوسیله سیستم فروش بلیط اینترنتی فراهم گشته است.


منبع:

1404/06/22
09:14:30
5.0 / 5
6
تگهای خبر: آموزش , اتحادیه , اینترنت , پرواز
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران کار و درآمد در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد
کار و درآمد: راهی نو جهت زندگی بهتر ، همراه شما در راه موفقیت


karodaramad.ir1396 - 1404 : حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است