پیشرفت کاری ۵۰ درصدی پست برق ۱۳۲ کیلوولتی در بستک

پیشرفت کاری ۵۰ درصدی پست برق ۱۳۲ کیلوولتی در بستک کار و درآمد: پست برق ۱۳۲ کیلوولت محدوده سه راهی روستای فاریاب بستک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت است.


به گزارش کار و درآمد به نقل از خبر آنلاین، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این پست برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت، هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
احمد جباری اضافه کرد: با بهره برداری از این پست برق مناطق هرنگ، خلوص کاشونی، گتاو، فاریاب، کوهیج، لاورمیستان و قسمتی از شهر بستک از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی اظهار داشت: بهره برداری از این پست، سبب کاهش بار اصلی پست برق جناح، تقویت برق منطقه، افت ولتاژها و خاموشی های شهر کوهیج، لاورمیستان، فاریاب و گتاو می شود.

منبع:

1405/04/07
13:40:36
5.0 / 5
5
تگهای خبر: پیشرفت , هرمزگان
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران کار و درآمد در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد
کار و درآمد: راهی نو جهت زندگی بهتر ، همراه شما در راه موفقیت


karodaramad.ir1396 - 1405 : حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است