پیشرفت کاری ۵۰ درصدی پست برق ۱۳۲ کیلوولتی در بستک کار و درآمد: پست برق ۱۳۲ کیلوولت محدوده سه راهی روستای فاریاب بستک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت است. به گزارش کار و درآمد به نقل از خبر آنلاین، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این پست برق با ظرفیت ۳۰ مگاولت، هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد. احمد جباری اضافه کرد: با بهره برداری از این پست برق مناطق هرنگ، خلوص کاشونی، گتاو، فاریاب، کوهیج، لاورمیستان و قسمتی از شهر بستک از مزایای آن بهره مند می شوند. وی اظهار داشت: بهره برداری از این پست، سبب کاهش بار اصلی پست برق جناح، تقویت برق منطقه، افت ولتاژها و خاموشی های شهر کوهیج، لاورمیستان، فاریاب و گتاو می شود. منبع: famakish.ir 1405/04/07 13:40:36 5.0 / 5 3 تگهای خبر: پیشرفت , هرمزگان این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بیشتر از ۵ هزار هرمزگانی به سبب نزاع به پزشکی قانونی رجوع کردند احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در ارتفاعات شرقی هرمزگان سردرگمی در توزیع سوخت، امنیت جاده های جاسک را تهدید می کند نظرات کاربران کار و درآمد در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۱ بعلاوه ۵