مهر خبر می دهد؛

انعقادتفاهمنامه اتاق تعاون و دانشگاه یا تاسیس مراكز آموزشی بخش تعاون

انعقادتفاهمنامه اتاق تعاون و دانشگاه یا تاسیس مراكز آموزشی بخش تعاون كار و درآمد: تفاهم نامه همكاری اتاق تعاون ایران و یكی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با هدف همكاری های مشترك در زمینه آموزشی، پژوهشی، كارآفرینی و اشتغالزایی به امضا رسید.



به گزارش كار و درآمد به نقل از مهر، عصر امروز تفاهم نامه همكاری بین اتاق تعاون ایران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) با حضور بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون و سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) به امضا رسید.
بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در جریان امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: ما در بخش تعاون، این نیاز را احساس كردیم كه در جهت نزدیكی علم و عمل دچار كمبود هستیم و ارتباط دانشگاه و تولید در كشور با یكدیگر فاصله زیادی دارند.
وی با اشاره به اینكه در خیلی از موارد با وجود ظرفیت های علمی در كشور، اما معطوف به دانش خارج از كشور هستیم و این یكی از نقاط ضعف اصلی در كشور به حساب می آید، اضافه كرد: ازاین رو با هدف ارتباط بخش تعاون بعنوان یكی از سه ركن اقتصادی كشور با دانشگاه، این تفاهم نامه به امضا رسید.
رئیس اتاق تعاون ایران با تاكید بر اینكه هم اكنون غالب اقتصاد ایران در اختیار بخش دولت است، اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد از اقتصاد كشور دولتی است و از ۲۰ درصد باقی مانده، حدود ۱۳ درصد اقتصاد در اختیار بخش خصوصی و فقط حدود ۷ تا ۸ درصد در اختیار بخش تعاون قرار دارد؛ در حالی كه بر مبنای سیاست های كلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اسناد بالادستی، سهم بخش تعاون از اقتصاد ملی باید به ۲۵ درصد برسد.



1396/09/14
12:45:17
5.0 / 5
4775
تگهای خبر: اشتغال
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است