ضرر ۱۷ میلیون دلاری ایرفرانس از اغتشاشات اخیر فرانسه

ضرر ۱۷ میلیون دلاری ایرفرانس از اغتشاشات اخیر فرانسه كار و درآمد: درآمدهای شركت ایرفرانس كی ال ام (Air France KLM) با وجود افزایش ترافیك و سفرهای هوایی در این ایرلاین در دسامبر ۲۰۱۸، تحت تاثیر اعتراضات و اغتشاشات اخیر در فرانسه به شدت كاهش یافته است.


به گزارش كار و درآمد به نقل از ایسنا، شركت كی ال ام كه الان یكی از زیرمجموعه های شركت هواپیمایی ایرفرانس شمرده می شود، اخیرا در تازه ترین گزارش های مالی انتشار یافته اعلام نموده است كه باوجود افزایش حجم سفرهای انجام شده در این ایرلاین و رشد مثبت ترافیك هوایی آن در ماه منتهی به سال جدید میلادی یعنی دسامبر ۲۰۱۸، این ایرلاین اروپایی با كاهش شدید در میزان درآمدزایی خود مواجه شده است كه در این بازه زمانی حدودا ركوردی بی سابقه به حساب می آید.
ایرفرانس كه بزرگترین ایرلاین فرانسه است، در آخرین ماه از پارسال میلادی یعنی دسامبر ۲۰۱۸، ۷.۷ میلیون مسافر را در مناطق مختلفی از جهان جابجا كرده است كه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۳.۶ درصد رشد و افزایش داشته است.
به قول مقامات ارشد این شركت هواپیمایی، اغتشاشات و اعتراضات اخیری كه در فرانسه و برخی دیگر از كشورهای اروپایی بوجود آمد و به جنبش جلیقه زردها معروف شد، این شركت هواپیمایی بزرگ با وجود رشد ترافیك هوایی و حجم بالای سفرهای انجام شده، متحمل ضرر و زیان های هنگفتی شده است و طبق گزارش رویترز، تاثیر منفی آن بر درآمدزایی ایرفرانس ۱۷ میلیون دلار معادل ۱۵ میلیون یورو بوده است.
این شركت هواپیمایی همین طور در سال ۲۰۱۸ میلادی، با ۲.۸ درصد افزایش نسبت به سال پیش از آن ۱۰۱ میلیون نفر مسافر را از مناطق مختلفی از جهان جابجا كرده است.



1397/10/20
13:19:18
5.0 / 5
4343
تگهای خبر: درآمد , شركت
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است