در حاشیه كنفرانس بین المللی توسعه كارآفرینی صورت گرفت؛

تفاهمنامه ۲ میلیون دلاری ایران و هند در حوزه كارآفرینی

تفاهمنامه ۲ میلیون دلاری ایران و هند در حوزه كارآفرینی به گزارش كار و درآمد با امضای تفاهمنامه ای به ارزش ۲ میلیون دلار میان ایران و هند، همكاریهای دو كشور در حوزه كارآفرینی توسعه پیدا می كند.



به گزارش كار و درآمد به نقل از سازمان برنامه و بودجه، بر طبق این تفاهمنامه كه در حاشیه كنفرانس دو سالانه بین المللی توسعه كارآفرینی در هند به امضا رسید، مركز تخصصی كارآفرینی كسب و كارهای خرد و كوچك هند–ایران در تهران ایجاد می شود. برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، تبادل دانش برای شناسایی ظرفیت های كارآفرینی، اجرای برنامه های توسعه كارآفرینی و تامین مالی خرد همچون دستوركارهای این مركز خواهد بود.
این تفاهمنامه، در حیدرآباد هندوستان به امضای اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید جمهوری اسلامی ایران و سانیل شوكلا رئیس موسسه توسعه كارآفرینی هند رسید.

هند، از موفق ترین كشورها در توسعه كسب و كارهای خرد و كوچك در جهان به حساب می آید. اجرای تفاهمنامه اخیر می تواند به استفاده از تجربیات این كشور در توسعه كارآفرینی، سیستم تامین مالی كسب و كارهای خرد و كوچك خصوصا در مناطق روستایی و حاشیه شهرها و كمتربرخوردار در ایران منجر شود.
در این سفر كه به همراه علی ربیعی رئیس هیات مدیره صندوق انجام شده است، هیات ایرانی با مدیرعامل بانك توسعه صنایع كوچك هند، مدیرعامل بانك تعاون هند، مدیرعامل بانك توسعه كشاورزی هند و مدیرعامل بانك زنان هند دیدار و در مورد گسترش همكاریها و تبادل تجربیات در قالب تفاهمنامه منعقده مذاكره كرد.

1397/12/06
14:35:11
5.0 / 5
4695
تگهای خبر: آموزش , بانك , توسعه , سازمان
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است