وزیر كار:

یكی از قطب های گردشگری و دامپروری در الیگودرز در حال شكل گیری است

یكی از قطب های گردشگری و دامپروری در الیگودرز در حال شكل گیری است كار و درآمد: وزیر تعاون،  كار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح و كلنگ زنی چند پروژه در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: یكی از قطب های گردشگری و دامپروری در الیگودرز در حال شكل گیری است.



به گزارش كار و درآمد به نقل از مهر، محمد شریعتمداری ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه در روزهای ماه رجب یك دفعه دیگر موفق شدیم به استان زر خیز لرستان، استان قیام و ایثار كه از سنگربانان بزرگ اصول و ارزش های انقلاب بوده است، مشرف شویم، گفت: ‬ خوشبختانه امروز لرستان در دوره سازندگی و ساخت و ساز هر روز قدم های بیشتری برمی دارد.
وی با اشاره به اینكه در الیگودرز یكی از اقطاب گردشگری و دامپروری در حال شكل گیری است، اشاره كرد: امروز ‬تأسیس یك مركز دو هزار راسی تولید گاو گوشتی و شیری با ظرفیت ‬ ۲۵ هزار تن شیر را در الیگودرز داشتیم كه قدم خوبی در امتداد ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم است.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با تاكید بر اینكه ظرفیت شهرستان الیگودرز این امكان را فراهم می آورد كه برای تأسیس واحدهای جدید دامداری فكر نماییم و در جلب مشاركت بخش های غیردولتی در این حوزه تلاش شود، اضافه كرد: این شهرستان از لرستان دارای ظرفیت های خوب گردشگری می باشد، سد حوضیان را كه در دولت اول آقای روحانی به اتمام رسید امروز آماده فعالیت های گردشگری و جانبی است.
شریعتمداری با اشاره به اینكه پروژه مجموعه گردشگری سد حوضیان را امروز آغاز می نماییم و از خدا می خواهیم با تلاش مسئولان محلی و ملی شاهد ساخت زیربناهای لازم برای ساخت مراكز اقامتی دیگر در ۱۱ پهنه این مجموعه باشیم، افزود: در حوزه صنعتی ظرفیت های خوبی در الیگودرز وجود دارد، در حوزه فولاد قدم های خوبی برداشته شده و پیشرفت های خوبی حاصل شده است.
وی با اشاره به اینكه كار جدید ایجاد مركز تولید لاستیك بارز در الیگودرز شروع شده است كه از نیازهای اصلی كشور است، تصریح كرد: شركت شستا اعلام آمادگی كرد كه با مشاركت ای درو این پروژه را آغاز كند و ‬ظرف ۴ سال به بهره برداری برسد.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون سرنوشت پروژه لاستیك سازی خرم آباد گفت: در وزارت تعاون هم دنبال آن پروژه خواهم بود البته آن پروژه از مسئولیت های شركت ایمیدرو با مشاركت بخش خصوصی است.
شریعتمداری اشاره كرد: قدم های اولیه خوبی برای كارخانه لاستیك سازی خرم آباد برداشته شده اما روند اجرایی این پروژه به سبب تغییرات نرخ ارز كند شده است.

1397/12/25
22:22:55
5.0 / 5
4676
تگهای خبر: اشتغال , تولید , شركت , صنعت
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است