رئیس سازمان فنی و حرفه ای خبر داد؛

آمادگی ایران برای تقویت مهارت متقاضیان كار در كرواسی

آمادگی ایران برای تقویت مهارت متقاضیان كار در كرواسی كار و درآمد: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور اظهار داشت: با عنایت به اولویت سوژه اشتغال در ایران، تعامل با كشور كرواسی در زمینه اعزام نیروی كار ماهر فرصت ارزشمندی است.



به گزارش كار و درآمد به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور، سلیمان پاك سرشت در نشست با انجمن كارفرمایی كرواسی برای اعزام نیروی كار به این كشور، اظهار داشت: شكل گیری ارتباطات بین دو كشور ایران و كرواسی موجب خرسندی است و این امكان فراهم است كه ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان توانمندمان، نیروی كار مورد نیاز كرواسی و دیگر كشورهای اروپایی را مطابق با نیازها و شرایط مطلوب آموزش دهیم.
معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: با عنایت به چابك بودن سازمان در نمایش آموزش های كوتاه مدت مهارتی مطابق با نیاز و استانداردها و شرایط كشورهای اروپایی، زمینه برای اقدام مؤثر كاملاً فراهم است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور اضافه كرد: به چند شكل می توانیم به آموزش فنی و حرفه ای بعنوان حامی این پروژه نگاه نماییم.
وی با اشاره به اینكه سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور دارای بانك اطلاعاتی از افرادی است كه در رشته ها و مشاغل مختلف آموزش دیده اند، در انتخاب افراد مورد نیاز كه دارای صلاحیت حرفه ای باشند، می توانیم از این بانك اطلاعاتی استفاده نمائیم.
پاك سرشت اضافه كرد: چنانچه شایستگی ها و توانمندی های مهارت آموختگان به شكلی نباشد كه نیاز كارفرمایان را تأمین كند، سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور می تواند آموزش های تكمیلی را برای افراد انتخاب شده، برنامه ریزی كند.
معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در صورتیكه برای رشته یا مشاغلی كه مورد نیاز كارفرمایان كشور كرواسی است، هیچ گونه آموزشی در سازمان وجود نداشته باشد، آمادگی داریم با همكاری دستگاه متولی آموزش فنی و حرفه ای این كشور، استانداردهای آموزشی مورد نیاز كارفرمایان را طراحی و بر طبق این آنها، نیروی كار را آموزش دهد.
بر اساس این گزارش رئیس هیأت اعزامی كرواسی در این نشست اظهار داشت: نیروی كار در ایران از نظر ما دارای توانمندی و كیفیت بالایی است و پروژه تأمین نیروی كار كرواسی توسط ایران فرصت خوبی برای كشور ماست.
هیئت كروات پس از جلسه به منظور آشنایی با ظرفیت ها و سطح تكنولوژی آموزش های مهارتی این سازمان، برای بازدید از مركز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای عازم كرج شد.

1398/02/02
22:25:38
5.0 / 5
4344
تگهای خبر: آموزش , اشتغال , بانك , تكنولوژی
این پست کار و درآمد مورد قبول شماست؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵


كار و درآمد


کاریابی و راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد


karodaramad.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كار و درآمد محفوظ است